Nová generace nákladních vozidel DAF
DAF Trucks představil na výstavě v Hannoveru řadu inovací pro svá nová nákladní vozidla XD, XF, XG a XG+. Nová vozidla se vyznačují zlepšenou aerodynamikou, přepracovanými pohonnými jednotkami a pokročilými asistenčními systémy pro řidiče. Díky těmto změnám DAF slibuje úsporu paliva o 10 až 13 % oproti předchozí generaci.
Pohonná jednotka, která zahrnuje motory PACCAR-11 a PACCAR-13, má nové časování ventilů, dvojpohonové čerpadlo chladicí kapaliny a dvouválcový vzduchový kompresor se spojkou. Změny se týkaly také turba a systému EGR. Nakonec byl vyřešen problém s injektory, které jsou nyní nové.
Rychlé řešení problémů
Poruchy injektorů, stejně jako jakékoli jiné závady, mohou dopravcům způsobit značné ztráty. Při nízkých maržích musí být vozidla téměř neustále v provozu. Pokud se dopravci chystají rozšířit svůj vozový park, ESKA Finance může malým a středním firmám nabídnout efektivní formy financování nákladních vozidel.
Vylepšení zadní nápravy
Seznam novinek pokračuje zadní nápravou SR1344. Díky novému designu pastorku přináší vyšší pevnost, odolnost a umožňuje dosáhnout maximálního výkonu motoru PACCAR MX-13, který poskytuje 390 kW (530 k). Podle značky vedou výsledky nové strategie převodovky a optimalizace motoru k nižším otáčkám o 7 % při konstantní rychlosti (950 namísto 1 030), v závislosti na konfiguraci. Tyto změny vedly také k nižší hlučnosti v kabině. Podle inženýrů se zlepšila jízdní vlastnosti díky plynulejšímu řazení.
Pro verze 4x2 a 6x2 se stává kamerový systém DAF Digital Vision (nahrazuje běžná zrcátka), prediktivní tempomat a pneumatiky s nízkým odporem standardem. Aerodynamický balíček je nyní také standardem, spolu s 10letým předplatným PACCAR Connect. Vozidla získala také celou řadu pokročilých asistenčních systémů pro řidiče.